nedelja, 8. december 2013

Maribor-dom na Pečkah-712m (po stari poti)

Pred časom je tukaj na mojem blogu nastal zapis o poti iz Maribora na Meranovo(klik) in naprej do doma na Pečkah ki se nadaljuje vse do razglednega stolpa na Cigelnici 1147m.
Je pa pred časom obstajala markirana pot in jo še vedno najdemo vrisano na Geopediji kot planinsko pot.

Zato izkoristim lepo soboto da preverim če je še možno priti po tej poti do željenega cilja saj je na to temo tudi potekala debata na portalu hribi net.

...3 D izris prehojene poti na podlagi GPS podatkov....

Izhodišče že znano zato ne bom nič pisal na dolgo in široko zato si oglej video spodaj.
Omenil bom samo to pod Koglom(400 m) je potka prehodna do jezerca preko Pekrskega potoka.Potem sem na asfaltirani cesti zavil levo.Višje bi pa moral desno se držati ceste ki gre v hrib.Ker pa ni smerokazov sem šel naravnost in prišel v neselje veekendov.Zaradi ograjenih prostorov tukaj prehod ni mogoč.
Zahvala prijaznemu možakarju da mi je odprl ograjo.Nadaljeval sem po gozdu do makadamske ceste.

Naslednjič ponovim omenjeno pot z popravki.

VIDEO-Po nekdaj markirani poti iz Maribora na Pečke-712m




Ogled videa tudi tukaj(klik).

Ponovno na poti 20.januarja 2014 in novi video spodaj.



Ogled videa tudi tukaj(klik).

Pa vsem varen korak v hribih in gorah.