torek, 21. oktober 2014

Peca-jesen(2014)

Spet sem si zaželel vzpon na Peco in obisk Koroške.Ne bom na dolgo razpredal malo je tudi dodalo vreme k temu da sem se tako odločil saj je bila napoved da bo drugod bolj oblačno in megleno.

Vzpon po poti kjer sem že hodil pred dvema letoma ravno tako v jeseni.Mislim da je najkrajša varianta no če ne štejem tiste z Jakobe.Pohodniki pač najraje začnemo čim nižje v dolini.

Korake sem hitro obiral po poti proti domu.Lepi jesenski motivi in jutro pa so privabljali moj pogled.Na poti ni bilo nikogar tako je bilo tudi do doma na Peci.Šel sem kar mimo saj sem bil preveč željan razgledov.Na sedelcu pod Malo Peco kjer se ponavadi odpre pogled na Kamniške Alpe.No in prav sem se odločil njihove vrhove so prekrivali oblaki le Raduha je bila brez.

Če je še prej bilo mirno se je tukaj začelo zelo vetrovno in tako je bilo celo dopoldne potem je malo pojenjal.Zavil sem na zahtevno pot saj so me mikale jeklenice ki jih je letos bilo zelo malo.

....Peca in luna.....

...začenja se nov dan ki obeta veliko...

....sonce razpršuje svojo energijo....

....razgledi skozi gozd...

...Uršlja gora...

....edina...

....barvito....

....drevesni mah....

....macesni se zlatijo...

.....

....zlata jesen...

....na sedelcu in proti vrhu...

....Kamniški vrhovi v oblakih....

....na zahtevni poti...

...roglji...

....razgledi pa lepi...

....

...kmalu bom na vrhu...le škoda da je tako kratka...

...ni bilo gneče na vrhu a kasneje se jih je kar nabralo...

.....

....razgled na vzhod...

....severo zahod...

...na Avstrijsko stran...

....po malici in počitku sestopim...

....do Male Pece....

....in ogled votline Kralja Matjaža...

...vhod v votlino...

....

...Kralj Matjaž pa še kar spi....

...kapelica v bližini doma na Peci...

Prav lep pohod je bil v krasnem vremenu če odmislim močne sunke vetra na vrh kar je pa stalnica le redko kdaj se zgodi da ni vetra na Peci.


VIDEO film utrinkov o prehojeni poti






Pa vsem varen korak v hribih in gorah.