nedelja, 22. maj 2022

Dravograd Košenjak 1522m

 Med prvo majskimi prazniki sem se odpravil na Košenjak od mojega prvega obiska je preteklo že dobrih 10 let.Tokrat začnem spet v Dravogradu kjer parkiram v središču kraja in se odpravim po poti kot mi kažejo oznake.Vendar z razliko tokrat grem po drugi poti kot ji pravijo čez Goriški vrh.

Pot je lepa in tudi zelo razgledna moj zadnji vrh najvišji v tej seriji Kozjaka ki ga v tem času osvajam vrh za vrhom čaka pa me še kar nekaj poti ki se najdejo v tem hribovju.

Na začetku poti pod gradom sem se malce lovil (slabo označeno) a vse eno našel nadaljevanje poti prava aplikacija vse reši.Bom dodal še GPS sled da komu prav pride.

...opravljena pot...

...je pa drugače lepo markirano...

....vrh je še daleč...

.....Uršlja gora se pokaže...

....razgled...

.....pogled seže v Mislinjsko dolino....desno Uršlja gora...

...Peca...in Kamniške Alpe na levi....

....pogled v Avstrijo...

....Avstrija...

....pot je precej razgledna...

.....Pohorje...

.....

....ob poti....

....utrinek...

...zadnji del poti po gozdu....

....ko dosežem vrh Košenjak 1522 m ki se nahaja na državni meji med Slovenijo in Avstrijo...

....na vrhu so zanimive skulpture...

....fotografiranje,malica in postanek ter sestop po isti poti do začetka poti.


Video o opravljeni poti še pride.


Pa vsem varen korak v hribih in gorah.