nedelja, 22. maj 2022

Ožbalt Grilov vrh 826 m

 Pretekli konec tedna pa nova pot in novi vrh na Kozjaku.Poti nisem poznal se pa vrh kar precej omenja v internetu vendar opisa nisem našel zato sem si sam izdelal GPS sled povezal gozdne poti proti vrhu.

Začnem v kraju Ožbalt v Dravski dolini vozilo parkiram ob kulturnem domu kjer je izhodišče tudi za Sršenov vrh ter se odpravim po cesti proti jugu v smer Maribor.Ko pridem čez most kjer se Čermenica izliva v Dravo zavijem levo na cesto proti Kapli.Po cesti hodim še dobrih 500 metrov ko pridem do ovinka tam se začne pot na Grilov vrh ki ni označena.Jaz tega nisem vedel zato grem še malo naprej do gozdne ceste kot mi je kazala moja GPS sled.Po gozdnih cestah navzgor in malo še strmo navzgor po brezpotju in glej dosežem lepo uhojemo potko po kateri nadaljujem in se je ujemala tudi z mojo vrisano v aplikaciji.

Na poti srečam dve prijazni punci ki sestopata in  pravita da ta pot vodi na Grilov vrh ooo super.V nadaljevanju je pot še precej bolj zanimiva saj vodi preko razgledne pečine ki se imenuje Turška peč.Precej izpostavljeno zato je v mokrem potrebna previdnost.

Pot me je priepeljala na Grilov vrh 826 m kjer stoji bazna postaja mobilne telefonije še višje pa mlaj.Odpre se res enkraten pogled v Dravsko dolino in daleč naokoli.Pot mi je izjemno všeč zato ni dvoma da se še ne bom vrnil vendar bom začel na tistem ovinku kot kaže modra puščica na spodnjem zemljevidu.Ostalo pa naj povedo fotografije.

GPS sled Ožbalt-Grilov vrh (klik za prenos)

....opravljena pot...modra puščica se začne pot na Grilov vrh....rdeča pa moja pot na začetku...

....Ožbalt kjer začnem svojo pot...

....pot cesti do mosta kjer zavijem levo...

....reka Drava kjer se izliva Čermenica...


.....na gozdno cesto....


....po gozdnih vlakah navzgor...


....odpira se tudi razgled...



...ko stopim na lepo uhojeno pot proti vrhu...



...pot me pripelje na Turško peč....


...pogled v dolino Drave...


....Turška peč....


...tja preko na Pohorje...


....razgled....


...ko dosežem vrh...


....razgled je fenomenalen....


....pogled v dolino in daljave proti Košenjaku....


....ja tam spodaj sem začel...


.....najvišja točka...


....na vrhu bazna postaja mobilne telefonije kjer je tudi skrinjica z vpisno knjigo...


......


....pogled z poti kjer je moje izhodišče...

Pot me je navdušila tako da jo bom še obiskal.

Video opravljene poti še pride.

Pa vsem varen korak v hribih in gorah.