petek, 1. november 2013

Konjiška gora po brezpotju

Spet se obeta lep dan za pohod pa še sobota,saj je tako a vedno ni energije,služba,pregorelost pa tudi leta so tu.

Tokrat pa nekam bližje itak sem prejšnjič bil v gorah in je bilo imenitno,zaželel sem si lažjo turo.Tudi te so lepe in je treba bit zadovoljn,jaz sem.Tisti ki pa z takšnimi niso pa tudi tistih v gorah niso vredni.

Zapeljem se v Slovenske Konjice kar je trajalo cca 30 min in naprej do Žičke kartuzije.Pripravljen hitro saj nataknem samo lahke pohodne čevlje in že obiram korake.Tu še nisem bil nikdar.Pozornost pritegne samostan ki je bil prvi na slovenskem ozemlju v tistih časih..

Ugledam začetek poti in že se zaženem v strmino po z listjem prekriti poti.Označeno je odlično.Pot me vodi vse višje skozi gozd obdan v jesenske barve,čez travnike,mimo kmetij tudi vse lepši razgled se odpira ki sega zelo daleč.Občudujem Kamniške Alpe v daljavi,Celjsko kotlino,Zasavske hribe.

....ujamem začetek poti...(za ogled večje klikni na sliko)...

....označeno odlično....od ene do druge....

....panoramski razgled...

....Stolpnik 1012m je še daleč....

Pot in smer si prilgajam sproti ker hodim sam zato lahko počnem kar mi je volja.Načrt je bil takšen da grem na Skalo 777m in potem na Stolpnik 1012m.Vendar me med potjo premami Tolsti vrh-864m.Že doma pri ogledovanju zemljevidov sem preigraval scenarije da bi se podal na nekatere vrhove po brezpotju.
Na ta vrh ne vodi nobena označena pot,so vidne gozdne ceste,vlake a vse zaraščeno.Prebijam se kar povprek proti vrhu.Hitro ga dosežem označen je z kamnom.Razgleda tukaj ni,grem naprej proti zahodu kjer se odpre pogled na Pohorje.Fotografiram,posnamem insert,grem dalje.

....razgledi segajo daleč...

....

....vse do Kamniških Alp...

....Tolsti vrh-864m...

....razgled proti Pohorju....

Spuščam se nižje saj je moj naslednji cilj Skala.Iščem prehode,prečim gozdno cesto,znajdem se pred strmino.Poiščem kjer je naklon bolj blag in se spustim nižje.Znajdem se na markirani poti.Po kateri sem šel v smer proti vzhodu dobrih 5 minut.
Na Skali si vzamem nekaj časa za okrepčilo,fotografiranje,a ne zadržujem se dolgo saj me še čaka veliko poti.

....Skala 777m razgled na Slovenske Konjice...

Brezpotje me je kar zasvojilo tako da sem komaj čakal da nadaljujem.Spakiram in nazaj po markirani poti proti zahodu do ceste ki gre v ovinek.Zavijem navzgor v levo.Po cesti hodim kar dolgo da dosežem razpotje pri Treh križih.Usmerim se desno in čez 100m spet v desno na gozdno cesto.Tu je markirana pot ki vodi na Stolpnik preko Krniškega roba 808m.

....razpotje Trije križi...

....Krniški rob 808m...

Šel sem samo do ovinka kjer sem skrenil levo strmo navzgor.Hodim po nekakšni gozdni cesti-vlaki postavljeni precej pokonci,težko rečeno če je bila kdaj uporabljena saj je strma kot hudič,zelo zaraščena.S težavo se prebijam skozi,visoke trave,ježevci,vse polno se mi jih je oprijelo,čez veje.Prava borba za vrh.
Vse je popustilo,prečno po pobočju in spet kar strmo navzgor na vrh.Naklon je kar precejšen.Po nekaj strmih korakih stopim na Plešivec 873m.

....proti vrhu skozi trave...

Vrh ponuja kar lep razgled proti Konjicam in na jug proti Celju,na sever ga omejuje gozd.Fotografiram in grem dalje.

...Plešivec-873m....razgled v smeri Konjic...

....proti Celju....

....odličen pripomoček za vse ki hodijo-hodimo sami v hribe in gore....

....na Plešivcu-873m...

Spustim se na nekakšno sedelce pod Jelenovim vrhom-924m.Spet prebijanje skozi goščavo raznih trav,vejevje,podrta drevesa.Višje pa tako gosto smrekovje da je bila kar tema.
Na vrhu sem,ni toliko razgleda kot prej je pa proti jugu.

....na sedelcu med vrhovoma...

....Jelenov vrh-924m-razgled....

Obrnem se na sever kjer se po pobočju spustim do gozdne ceste.Torej stopil sem spet na markirano pot po kateri grem do Grofovega štanta.Žal mi je da sem izpustil Ribežljev vrh 879m.

....ob sestopu pogled na Zreče...

....Grofov štant...razpotje...

V dobre pol ure sem na Stolpniku 1012m.Precej pohodnikov je ki zganjajo kraval sredi gozda,zato je pa bolje hoditi po stran poteh.Sledi okrepčilo in počitek.
Odpravim se na razgledni stolp po razglede.Ta dan je kar precej pihalo čutiti je bilo kako stolp vibrira a razgledi so bili čudoviti.

....razgledni stolp....

....razgledi z stolpa....(za ogled klikni na sliko).....

....

.....

....

Po občudovanju le teh se spustim z stolpa in po poti nazaj do Štanta kjer zavijem na drugo pot skozi Vratca in Kamne gore.Me pripelje do Treh križev in naprej na izhodišče.

....čez Kamno goro in razgled....

....in spet pri samostanu Žička kartuzija kjer sem zjutraj začel...

....3D izris GPS sledi prehojene poti....po Konjiški gori....

GPS sled prehojene poti

Čudovit dan,vetrovno na vrhovih a z čudovitimi razgledi ki so segali v neskončnost daljav.Pripravljam si še bolj zahtevno varianto morda letos ali pa spomladi.

Video-Potepanje po Konjiški gori




Pa vsem varen korak v hribih-gorah.