sreda, 1. junij 2011

Potepanje po Pohorju-Areh-Tiho jezero

Konec tedna,lep dan s soncem obsijan,ki je kar vabil v naravo na sprostitev.Bi šel nekam višje, me zelo vleče ampak nisem bil 100% glede stabilnosti vremena.Zato sem se raje odločil za potepanje po Pohorju od Areha do Tiho jezero.V lanskem letu že opravil spomladanski pohod od Bolfenka do Areha tako,da mi je ostala še ta varianta.Pohod začnem s parkirišča v bližini cerkve na Arehu v smeri Žigartov vrh.
Areh-cerkev v bližini je Ruška koča
Žigartov vrh-razgled proti Avstriji
Z vrha nadaljujem po gozdni potki v smeri Šumik kamor prispem po dobrih 2 urah hoje,kljub vmesnem fotografiranju raznih motivov ob poti.
Pozor pot od Areha do Šumika po gozdu je slabo markirana zato priporočam pohod po cesti.
Utrinek ob poti....
Z parkirišča pri Šumiku nadaljujem v smeri Klopni vrh in kakšnih 30 min pred kočo zavijem levo na kar me opozori smerokaz na drevesu v smer Tiho jezero(Falski tajht) do katerega je še cca 30 min hoje.V tem delu je pa pot dobro markirana s markacijami(pike)in smerokazi.
 ....igra oblakov....
Tiho jezero ali Falski ribnik(Falski tajht) je umetno jezero zajezeno s podobnim namenom kot Črno jezero.V jezero priteka Lobnica,ki izvira nekoliko višje od jezera.
Tiho jezero-falski ribnik ali falski tajht
Po kar dolgem sproščanju,fotografiranju,poležavanju na soncu,skratka uživanju na 100% saj sem bil ves čas sam,ni bilo drugih pohodnikov kar je meni še najbolj všeč sem se odpravil nazaj po isti poti v smeri Šumik-a in kasneje na izhodišno točko Areh.
Na Areh sem prispel v poznih večernih urah kar lepo utrujen,skupna dolžina pohoda cca 22km.
Prihodnjič pa morda kam višje kaj adrenalinskega- edinstvenega pogledat,če bo le vreme OK.