sobota, 18. junij 2011

Matkov kot-Škaf

Matkov kot je alpska ledeniška dolina dolga 5 km,ki jo na zatrepu zaključuje Mrzla gora.Na koncu doline pod ostenjem Mrzle gore(2203m)je nestalni slap Matkov škaf-naravna znamenitost,kar je bil namen mojega pohoda in sicer še nekaj drugega,ampak to bo moralo počakati do naslednjič v glavnem,da sem si vse dobro ogledal.
Vreme ni bilo preveč obetajoče napovedano a sem se kljub temu odpravil na potep saj mi duša ne da miru če nisem v naravi.Kot je nekdo enkrat na enem izmed forumov zapisal,če ne greš ne veš.
Pot je precej zahtevna in zahteva previdnost predvsem v prečenju snežišča pa tudi kamenje pada,zato priporočam uporabo čelade.
.....še malo pa bo.....
Naravni pojav-škaf nastane,kjer voda spomladi v rahlem slapu pada v debelo snežišče,ki ga pozimi napolnijo plazovi in tako v sneg izdolbe luknjo v obliki škafa(ob mojem obisku je bil globok 4m,včasih celo do 30m....podnebne spremebe se kar precej poznajo)
Pojav traja do konca poletja ko povsem izgine in se stali ves sneg.Zato je najboljši čas za ogled te znamenitosti začetek junija(prva sobota v juniju tadicionalni pohod na škaf).
....škaf....
Matkov kot pogled od škafa....
Krnička gora-pogled od škafa....
Po ogledu le tega sem se odpravil počasi nazaj v dolino saj so se že zopet začeli zbirati grozeči oblaki,vendar je vreme vzdržalo vse do mojega odhoda pozno popoldan pa tudi upam,da so ostali imeli nekaj od pohoda saj sem srečal cele skupine ljudi,ki so lezli gor.
.....vstrajna....
.....okno v Zabrložnici.....
.....žuželka ob poti.....ne nisem bil sam :D
V dolini pa prava poslastica zame ogromno cvetja-rožice,da sem neizmerno užival v fotografiranju in pridno polnil mojo že kar obširno zirko fotografij alpskega cvetja.
....ta je pa prav posebna alpska orhideja-Lepi čeveljc....
......Lepi čeveljc......
Zelo lep fotopotep je bil kljub oblačnemu vremenu,no pa saj kot pravijo:"vsaka stvar je za nekaj dobra".
....oblačno vreme je poskrbelo da sem lahko izkoristil tehniko HDR, kar je dalo motivu bolj mogočen in dramatičen videz.....

Oglej si še moj video zapis pohoda.



Glej tudi-Škaf-2013(klik za ogled)

Pa vsem varen korak v hribih-gorah.