sobota, 3. maj 2014

Boč severni greben in plezalna stena

Slabo aprilsko vreme z svojo nestanovitnostjo me je odvrnilo od nekaterih mojih projektov oziroma poti ki jih imam v planu prehoditi.Prišel je 1.maj praznik dela in prost dan.
Tako tudi ugodna vremenska napoved vsaj za vzhodni del države in to za prvo polovico dneva.Zato izberem da grem na Boč 978m.Velikokrat sem že šel zato ga že kar dobro poznam a še vedno ponuja nove izzive.

Ko sem se v mesecu frebruarju podal na Jakobovo pot(klik) sem ga gledal,ponudila se je nova ideja da si ogledam pečino-skalno steno ki se mogočno kaže na severnem pobočju nad Zg Poljčanami.

....Boč 978m...lepo vidna skalna stena-plezališče (za ogled večje klik na sliko)

Jasno jutro je obetalo lepo turo.Začnem v bližini pokopališča kjer je parkirišče.Odrinem v smer zaselka Pod Boč mimo cerkve Sv Križa ki sem si jo ob vrnitvi tudi ogledal.
V zaselku zavijem na desno na cesto ki gre v smer samostana Studenice.Kmalu zavijem s ceste v gozd na vlako.Glej sliko spodaj-modra črta današnja tura,rdeča črta november 2013 ali pa si oglej video (klik).

...modra črta današnja tura(maj 2014)....rdeča črta november 2013...

....panorama na polja na severni strani Boč-a...

Po gozdni vlaki me nesejo koraki poševno desno navzgor.Lahko bi turo začel tudi na običajnem izhodišču poti na Boč saj gozdna vlaka-cesta poteka prečno.

...ob poti...

Zavijem v levo navzgor kjer predvidevam da je greben.Štrleče skale mi dajo vedeti da sem v bližini.Rahlo še bolj v levo kjer ujamem nekakšno potko-stezico.Pripelje me do ostenja ki sem ga iskal.

Stena je visoka cca 30 m in urejena v plezališče z vstavljenimi sidrišči.

...delno skalnat teren...

....stena od blizu...

....

Po desni strani se povzpnem višje na vrh stene da si ogledam še perspektivo od zgoraj.Presenečen nad izjemnim razgledom ki ga ponuja.Kar precej časa si vzamem.

...pogled od zgoraj...

....razgled...z stene

Ampak cilj je bil tudi vrh zato nadaljujem rahlega koraka naprej po grebenu.Precej skalnat,našpičen občasno.Rahlo uhojena potka me vodi vse višje do mesta kjer se z desne priključi tista ki sem jo jaz prehodil novembra 2013.

...nad steno poteka tudi stara lovska pot...

...po grebenu navzgor...

...cvetje ob poti...

....nekje na grebenu...

.....

.....

....ki ponuja nekaj razgleda...

....občasno precej našpičen...

....

...ob poti...

....pa tudi blag....

.....

Na vzpetinici si privoščim postanek saj predvidevam da bo danes pohodnikov ogromno.Po okrepčilu nadaljujem,kmalu sem na ovršnem delu v bližini TV pretvornika.Zavijem v desno kjer se pot za nekaj metrov spusti in priključi markirani poti.

....sem že na ovršnem delu...

Kmalu sem pri razglednemu stolpu kjer je mrgolelo pohodnikov.Povzpnem se na stolp po razglede.Gneča je,rahla sapica vetra,razgled pa tudi lep vendar ne tako daljnosežen kot pa če je zelo vetrovno.

....razgled z stolpa...







....planinski dom in kapelica Sv Miklavža...



Na izhodišče grem po smeri vzpona saj mi je tako všeč kjer je mir na poti.Ob tem srečam znanca ki ga poznam iz gora.Malo poklepetava o poteh v teh koncih in o drugih gorniških podvigih.

Spuščam se vedno nižje ob tem se večkrat ustavim občudujem razglede saj se na tej poti večkrat ponudijo.Spodaj nižje zavijem v levo na gozdno vlako ki me pripelje do ceste na Boč in kmalu se znajdem na glavnem izhodišču.Čaka me še samo pot skozi naselje do centra Zg Poljčan kjer si še ogledam notranjost cerkve Sv Križa.

....cerkev Sv Križa....Zg Poljčane...

....notranjost...

Lepa in zanimiva tura ki jo bom še kdaj ponovil ko se ne bo dalo kam višje ali na daljšo pot.

Video film o prehojeni poti




Pa vsem varen korak v hribih-gorah.